سایت هیمو

فرهنگی، اقتصادی، هنری

 

 

 

چهارم جولای

 
 

چهارم ژوئیه جشن استقلال ایالات متحده از انگلستان است. روزی است که اعلامیه استقلال توسط اجداد این کشور جدید تصویب شد و یک جشن ملی است. این روز از سال 1776 هر سال جشن گرفته شده است. آمریکایی ها این روز را یکی از مورد احترام ترین تعطیلات می دانند. کشور.

 

جشن های روز استقلال شامل نمایش های آتش بازی است که توسط سازمان های مختلف در سراسر کشور برگزار می شود. این نمایش ها در استادیوم ها، پارک های تفریحی و خانه های شخصی برگزار می شود. علاوه بر این، بسیاری از کسب و کارها در این روز هدایای تجاری و تخفیف های ویژه برای همه ساکنان ارائه می دهند. نمایش های آتش بازی در استادیوم ها، جایی که تعداد زیادی از افراد را به خود جذب می کنند، بهترین هستند. مردم. این یک تغییر اخیر در روشی است که آمریکایی‌ها آن روز را جشن می‌گیرند. در گذشته، بیشتر مردم آتش‌بازی‌های خود را از فروشندگانی می‌خریدند که کالاهایشان را در پارکینگ‌های سوپرمارکت می‌فروشند.

به همین دلیل است که بسیاری از شهرها دیگر اجازه فروش یا استفاده از آتش بازی را به دلیل خطر آتش بازی ندارند. به همین دلیل است که استادیوم های بزرگ و حرفه ای جشن ها و پارک ریش تراش ها در سال های اخیر محبوب شده اند. البته بسیاری از مردم هنوز در خانه خود جشن می گیرند. و بسیاری از آمریکایی ها از این مزیت کامل برخوردارند.

یکی دیگر از سنت‌های چهارم ژوئیه، کباب‌پزی در حیاط خلوت است. تعطیلات در اواسط تابستان رخ می‌دهد و آمریکایی‌ها دوست دارند در فضای باز کباب کنند تا از گرمای داخل خانه اجتناب کنند. همبرگر و هات داگ غذای انتخابی هستند، اما استیک‌سر نیز اغلب تهیه می‌شود. هیچ چیز بهتر از یک آمریکایی عالی نیست. میلند نوشیدنی سردی است که چهارم ژوئیه را جشن می گیرد. این یک تعطیلات محبوب است و برای اکثر آمریکایی ها معنای زیادی دارد.