سایت هیمو

فرهنگی، اقتصادی، هنری

 

 

 آمریکا: سرزمین فرصت ها

 

 

 

آمریکا به عنوان سرزمین فرصت ها شناخته می شود، جایی که می توان به هر چیزی که فکرش را می کرد، رسید، فارغ از اینکه چه کسی هستند. سالانه هزاران نفر از نقاط مختلف جهان برای دسترسی به این نوع فرصت ها به ایالات متحده مهاجرت می کنند. رویای آمریکایی." یکی از دلایل بسیاری که آمریکا چنین کشوری عالی دارد، تنوعی است که در اطراف می بینید. آمریکا یک شهروند بزرگ با پیشینه های مختلف است.

 

آمریکا همچنین خانه بسیاری از کالج ها و دانشگاه های برتر جهان است. موسسه فناوری کالیفرنیا یک کالج با رتبه برتر در جهان است که به شدت بر علم و مهندسی تمرکز دارد. این دانشگاه در شهر پاسادنا واقع شده است. دانشگاه هاروارد یکی دیگر از کالج های برتر جهان است که ممکن است با آن آشنا باشید. قدمت ساختمان هاروارد به سال 1636 برمی‌گردد و هاروارد را به قدیمی‌ترین دانشگاه ایالات متحده تبدیل کرده است. این دانشگاه در ایالت ماساچوست واقع شده است. دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس، مؤسسه دیگری است که در کنار هالیوود قرار دارد، UCLA خود را به عنوان یک معتبر و معتبر شناخته شده است دانشگاه های انتخابی به دلیل تعداد افرادی که برای پذیرش در سراسر ایالات متحده درخواست می کنند. دانشگاه های ذکر شده تنها تعداد کمی از مدارس عالی دیگر هستند که ایالات متحده را بسیار برجسته می کنند.

آمریکایی‌ها همچنین به داشتن پیشتاز آزادی و برابری شهرت دارند. اگرچه تاریخ ما ممکن است با این آرمان‌ها در تضاد باشد، اما ما پیشرفت کرده‌ایم و اکنون در سرزمینی با فرصت‌های برابر زندگی می‌کنیم. چه بخواهید پزشک، وکیل یا کتابدار شوید، آمریکا بهترین مکان برای دستیابی به این اهداف است. رویاها.