سایت هیمو

فرهنگی، اقتصادی، هنری

چگونه خیار تازه و غیر تازه را تشخیص بدهیم؟

یک نشانه برای تازگی خیار این است که وقتی آن را می شکنید، صدا و حالتی ترد داشته باشد. تردی مثل شکست هندوانه یا شکستن یک قطعه شیشه!

لکه های تیره همچنین می تواند نشان دهنده این باشد که خیار شما دیگر گزینه مناسبی برای میان وعده نیست. اگر خیارهای شما بو یا طعم بدی دارند، خوردن آن ها بی خطر نیست. خیارهای رسیده معمولی دارای رایحه و طعمی سبک و تازه هستند. اگر لقمه ترش گرفتید، پیش بروید و از شر آن خلاص شوید.

خیار میوه ای خنک و با طراوت است که برای طراوت سالاد کیمچی خیار ، ساندویچ و حتی پارفی خیار خوش طعم مناسب است . حتی می توانید با آنها ترشی های خود را درست کنید .

به علاوه، محتوای بالای آب خیار (۹۵٪)، به گزارش Healthline به شما کمک می کند تا زمانی که در حال خوردن میان وعده هستید، هیدراته شوید. آنها بسیار کم کالری هستند و حاوی ویتامین های C و K، منیزیم، منگنز، فیبر، آنتی اکسیدان ها و پتاسیم برای میان وعده های بدون احساس گناه هستند  (از طریق WebMD ). Allure  گزارش می دهد که حتی می توان از آنها به صورت خارجی استفاده کرد و با قرار دادن خیارهای برش خورده روی چشم ها می تواند به کاهش پف کردگی کمک کند و به عنوان یک عامل خنک کننده عمل کند و در عین حال پوست شما را آبرسانی کند.

هنگامی که به درستی نگهداری شود ، خیارهای یخچال را می توان در عرض هفت تا ده روز (از طریق MasterClass ) مصرف کرد. اما علیرغم تمام تلاش‌هایتان، ممکن است متوجه شوید که آیا خیار خراب شده است یا می‌توانید یکی را برای میان‌وعده برش دهید. همه این حدس و گمان ها را با یادگیری نشانه هایی که باید به آنها توجه کنید، از بین ببرید.

نشانه هایی که باید مراقب آنها بود

یک خیار خوب و رسیده در لمس سفت خواهد بود. اگر به نظر می رسد کسل کننده باشد، احتمال دارد که پوسیده باشد. اگر فقط یک انتهای خیار نرم به نظر می رسد، اما سر دیگر آن هنوز جامد است، ممکن است بتوانید قسمت های خیار را جدا کرده و بقیه را نجات دهید (از طریق راهنمای خانه مزرعه ).

همچنین چندین شاخص بصری وجود دارد که آیا خیار پوسیده شده است. اگر خیار دارای درخشندگی شیری و سفید در خارج باشد، ممنوع است. همچنین باید آنها را از نظر قالب بررسی کنید. حتی اگر به نظر می رسد که قالب در یک نقطه جدا شده است، بهتر است آن را سالم بازی کنید و فقط آن را در سطل زباله بیندازید. لکه های تیره همچنین می تواند نشان دهنده این باشد که خیار شما دیگر گزینه مناسبی برای میان وعده نیست.

اگر خیارهای شما بو یا طعم بدی دارند، خوردن آن ها بی خطر نیست. خیارهای رسیده معمولی دارای رایحه و طعمی سبک و تازه هستند. اگر لقمه ترش گرفتید، پیش بروید و از شر آن خلاص شوید. 

اکنون که می دانید به دنبال چه چیزی باشید، از خوردن این میان وعده با طراوت و سالم لذت ببرید. 

ftp://[email protected]/htdocs/academic-skills/4585-neveshtan-maghale.html